vrijdag 6 februari 2009

Aan de dunne

Vandaag ouderwets aan de dunne. Lekker koppijn erbij. Vandaag belde een oude vriend. Die een zakelijk voorstel had. Sorry daar heb ik eigenlijk geen trek in. Ik ben liever aan de dunne.

Antv wil een full-length documentaire over me maken. Leuk.

De Vu belde of ik volgend week woensdag om 9 uur in het ziekenhuis kon zijn voor intake want er was iemand tussen uit gevallen. Sta je bijna een jaar voor op de wachtlijst!! Moet je in eens midden in de nacht naar het ziekenhuis. Nee dan kunnen we nog wel een paar weekjes wachten.

Morgen weer rehearsal van Made in Heaven. Dat is een pilot voor een comedy serie die we aan het maken zijn met ook alweer antv. Maar voor deze keer moeten we iets aantrekken dat bij onze rol past. Ik speel de directrice van een bruiloft winkel. Dus ik trek een witte jurk aan. Alleen had iemand het spagettie bandje van die jurk stuk getrokken.

Er is zelf een foto gemaakt net voor of na dat moment.

Heel gepruts natuurlijk want het is niet een jurk waar je zomaar in en uit springt. Maar goed eerst moest ik het ding vinden want het was al weer afgelopen zomer dat ik het ding voor het laatst aan had. Niet in mijn eigen kleren kast, niet ik die van bi. Niet in de kratten in de kamer, niet in de verhuisdozen achter de bank. Niet in de kratten op zolder. Weer terug naar beneden. Nog een keer zoeken. Nee hij moet toch echt op zolder liggen. Hele zolder doorgespit. De gekste dingen tegen gekomen. Tot het moment dat ik denk als hij niet in die doos zit dan weet ik het niet meer. Echt hele zolder door gespit op die doos na. En ik wist echt niet meer wat daar in zat. En ja hoor. Daar was me jurk, plus nog 20 dingen die ik kwijt was.

En koppijn ondertussen. Maar gelukkig is onze snackbar weer open. Ja u moet weten daar was de brandweer naar binnen gereden. Tja zo gaat dat in Amsterdam. Sambal bij. Tis een Chinese snackbar dus je kan er ook nassie met kip in kerriesaus krijgen. Nou dat hebben we vanavond dus weer gegeten, maar goed ik schijt na het eten tijdens de afwas dus wel weer mijn panty vol en daarna trek ik de volgende panty stuk op het eelt onder mijn voeten en toen dacht ik. Ik heb het gehad. Ff bloggen en naar bed.

Oh ja 11 cursisten reeds ingeschreven das ook niet gek.

Geen opmerkingen: