donderdag 4 augustus 2011

Een week naa de operatie

Een week geleden lag ik op de operatie tafel. Plaatselijk verdoofd EN onder volledige narcose. Ik ging onder om 7:30 en werd wakker om 13:30. Dat weet ik want het eerste wat ik zag was een klok. Het eerste wat ik hoorde was een zuster die me vertelde dat het klaar was en mijn kruis in witverband waar de deken overheen ging waarna ik naar eigen idee klaar wakker,  terug naar de afdeling word gereden. Je denkt dat je klaar wakker bent, maar je bent het niet. Toch was ik mailtje aan het versturen toen de doktor binnen kwam.

Maar dat is nu allemaal een week geleden................

Alleen de plaspijp heb ik nog. Ik bedoel: van alle buisjes die een week gelden nog aan mij hingen is alleen het blaas katheter nog over. Ik voor plassen al een week niet naar de wc.

Ik ben nu wel ingeburgerd in het ziekenhuis. Eerst heb je te weinig tijd om het ziekenhuis te leren kennen en dan lig je 4 tot 5 dagen op je bed en ben je compleet afhankelijk en dan leer je eigenlijk alleen maar je bed en de procedures kennen, maar je weet niet waar op de gang het heerlijke gekoelde water staat waar je anderen mee ziet binnenkomen.

Maar nu heb ik zelf een spa fles gevuld met de frambozen siroop die ik had megenomen en daarna afgetapt met dat gekoelde bronwater wat ze op de gang hebben staan. Heerlijk!!! Daarna ben ik de gang volledig afgelopen. Training. Morgen 2 keer. Dag daarna 4 keer.

Vannacht goed geslapen, maar nu word ik in eens heel erg moe....

Geen opmerkingen: