zaterdag 15 januari 2011

Texel

Het is een wonderlijke bijeenkomst hier op Texel. Niet alleen het samenzijn met de collega's maar ook het Texelsche publiek maakt dit tot een zeer bijzondere ervaring. Allemaal afkomstig van het eiland komen ze al jaar in jaar uit (sommige al 22 jaar) drie dagen achter elkaar naar deze derde ronde kijken. Hetgeen betekend dat dit selecte groepje eilanders heel veel nationaal bekende cabaretiers, cabaretières en cabaretgroepen aan zich voorbij heeft zien trekken toen deze nog puur en groen als gras waren.

Dit zijn experts op het gebied van kleinkunsttalent. Je staat dus voor een zaal met kenners, die heel, heel, heel erg aandachtig naar je luisteren. Ik kijk uit naar vanavond. De laatste avond op Texel van het AKF.

En terwijl ik dit zit te tikken komt er een mailtje binnen van Bia

Veel plezier en succes met de fotoshoot en het interview.
Marlin wil graag weten wanneer het op tv komt bij HumorTV. Wil je dat vragen?

Marlin zegt:

Het gaat goed. Ik voel me al beter.
Het is hier heel leuk.
We missen je wel.

Thomas zegt:

Ik ga even lekker kleien.

Thom had gisteren een stukje klei in zijn neus gestopt.

Kon ik er gelukkig nog vrij makkelijk uithalen.
Wat een druif hè?!

Ben heel benieuwd, maar maak me geen zorgen over de uitslag van vanavond.

ik hoor het wel.

Hou ook van jou!


XXXXXX


Bia

Geen opmerkingen: