zaterdag 30 juli 2011

Scheisse

Twee nachten na de operatie. Al beter geslapen. Gevochten voor comfort, drie keer gevonden  toen geslapen. Dat was meer dan gisteren. Toen lag ik de hele nacht wakker en had ik pijn in mijn rug en in mijn darmen. Dat werd minder als ik op mijn zij ging liggen maar dat durfde ik eigenlijk niet.

Vandaag gaat het verband er voor het eerst af, en voor de gelegenheid maken ze dan gebruik om je even leeg te laten lopen. Je word om kwart over zes wakker gemaakt om een laxeer middeltje te nemen waar je dan zo ongeveer tussen 7 en half acht bed van onderschijt. Ik werd op een poep stoel gezet en daarna de badkamer ingereden. En daar kreeg ik last van duizeligheid, ik dacht dat ik dood ging. Ik werd weer op mijn bed geled en het bed werd gekanteld zodat ik met mijn hoofd naar beneden lag. Toen ging het weer weg.

Schijnt heel normaal te zijn als je zolang op bed hebt gelegen. Het bloed komt even niet meer tot je hoofd. Tering ik wil bloed in mij hoofd. Dat voelt raar!!!

 Ik heb voor de eerste keer nieuw verband gekregen. Dat betekend dat de bloed drains er uit zijn. Weer een paar slangen minder aan mijn lijf. Ik heb nu alleen nog de pies zak maar die zal ik houden tot het einde van mijn verblijf.

Op de kamer schijt ik weer mijn bed vol en nu zit ik weer met vies verband. Ik kan de dokter niet garanderen dat ik niet nog een paar keer het bed onder schijt dus hij stelt voor het verband morgen ochtend vroeg te wisselen.

Es is scheisse aber nicht slim.  En dat bedeuted dan dat het niet erg is.


Ik wil graag met mijn moeder bellen maar die snapt niet dat ze der computer gewoon aan moet laten staan. Denk ik

Geen opmerkingen: