donderdag 13 november 2008

Exhibitionist

Een vage kennis op het net met wie ik wel eens chat vroeg aan mij : "waarom geef je zoveel intieme informatie over jezelf".

Ten eerste is het niet echt intiem. Want ik denk er dus echt wel over na en ten tweede is het bedoelt voor mensen die het lezen en ik denk dat mensen die de moeite nemen het te lezen mijn vrienden zijn.

Wie heeft er in godsnaam de tijd om zo'n blog tot zich te nemen. Ja iedereen kan het lezen, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen het ook doet.

Maar de enige reden om het niet te doen is omdat je bang bent voor.... Nou vul dat zelf maar in. Waar ben je bang voor? Als je ergens bang voor bent moet je het juist doen.

Wat ik vervelend vindt is dat mensen denken je beter te kennen dan jezelf, maar dat is punt 1 meestal waar en punt twee iets waar mee te leven valt. Als ze maar niet van dat neerbuigende gedrag gaan vertonen dat doet vermoeden dat zij niet beseffen dat als zij mij beter zien dan ik mezelf ik hen ook beter zie dan zij hun zelf zien.

Lees die zin maar nog een keer.

Dus lees dit blog, en gebruik de informatie voor jezelf en ga mij er niet op aanspreken want dat vindt ik niet leuk. Of doe het wel en leer mij omgaan met neerbuigend gepraat. Wat er ook gebeurt is er altijd winst uit te halen.

Zelfs de meest belachelijke actie is nog altijd meer waard dan op je reet blijven zitten en niks doen. Dus kom van je reet en als dat echt te veel is, blijf lekker zitten en blog er lekker op los.

Blog ze

Merel

Geen opmerkingen: