zaterdag 1 november 2008

Chatten

Chatten is een vreselijke bezigheid. Of het zou het moeten zijn. Als je nooit pijn in je handen hebt is het ook wel een leuke bezigheid. Maar dat is schrijven ook. Chatten is eigenlijk interactief schrijven en ik kan dan heel veel lol beleven aan momenten waarop ik scherp uit de hoek kom.

Niet gemeen of zo, maar gewoon dat ik het gesprek kan sturen omdat ik drie stappen vooruit loop. Omdat ik toch al weet wat er gaat gebeuren. Ja mannen, zo voorspelbaar kunnen jullie zijn. Maar gelukkig is iedereen anders en kom je op elk niveau wel een pipo tegen waar je op zijn minst een kwartier of meer entertainment uit kunt trekken.

Ik wel eens, in de begin tijd van email een dagelijks correspondentie met iemand gevoerd, die toen verliefd op me werd alleen al van die brieven. Maar vandaag heb ik mij de hele middag vermaakt met een testpiloot die ik zelf ook heel erg leuk vindt. Uren achter elkaar. De tijd vloog. God weet dat ik een vriendje nodig heb, want dit hou ik niet vol.

Groetjes

Merel Noomen

Geen opmerkingen: