donderdag 30 oktober 2008

Vader en verloren zoon

Ik ga niet naar het ziekenhuis.

Als je het wilt begrijpen...
Denk aan de persoon die op de lagere school
de middelbare school en de rest van je leven
het bloed onder je nagels vandaan treitert.

Wat moet je daarmee als ie ook niet bereid is
je gewoon een hand te geven.

Dat is jammer, er zijn gelukkig mensen die wel
van me houden.

Jan Noomen. Ik heb 21 jaar met hem in 1 huis gewoond.
Iemand die denkt hem beter te kennen, heeft zich in
zijn eigen hoogmoed door jan een oor aan laten naaien.

En weet dat hij er toe instaat is want, dat talent heeft ie.

Jan Noomen is een illusie gecreƫerd door Jan Noomen.
Iedereen die zijn illusie niet verstoord is welkom.
Ik kan het niet meer opbrengen.

Ruim voor hij viel, heb ik hem op de hoogte gebracht van
mijn transseksualiteit. Drie keer. Met 0 respons.

Doei

Merel

Geen opmerkingen: