zondag 19 oktober 2008

'tis misschien niet exact zo. Maar ik zit er niet ver naast'.

'tis misschien niet exact zo. Maar ik zit er niet ver naast'.
Het gaat slecht met de wereld
Als je dat zegt, zit je er ook niet ver naast.
Het gaat goed met de wereld.
Ook een optimist zit er door de bank genomen niet altijd ver naast.

Het maakt dus niet zo veel uit wat je zegt.
Je zit er nooit ver naast.

Maar doelpunten tellen alleen als je ze IN het doel schiet.
Dus wat moet ik met mensen die dingen zeggen als:
'tis misschien niet exact zo. Maar ik zit er niet ver naast'.
Dat is geen resultaat voetbal.

De woorden van een spits nadat ie een compleet seizoen alle
ballen naast het doel heeft geschoten.
'Maar ik zat er niet ver naast'

Ik geloof dat ik hem nu wel gescoord heb.

toedels

Merel

Ik lees hem nu na en ik denk: Jan Mulder.... heeft u dat ook?

Geen opmerkingen: