vrijdag 24 oktober 2008

We tellen af

Maandag 10 november gaat de baard eraf. Niet in een keer. Dat kan niet. Je hebt er minimaal 6 behandelingen voor nodig met 6 tot 10 weken tussen de behandeling en het mag alleen in de winter gebeuren anders krijg je vlekken. Nou ja, in de zomer is de kans op vlekken groter.

Maar goed het is een schoonheidsbehandeling dus dan wil je niet dat waar eens de baard zat nu een vlekken paradijs is. Het doet pijn.

Ik heb een testbehandeling van de oksel ondergaan van de zomer en toen dacht ik au. Maar goed oksels vindt ik erogene zones. Zelfs de ijsstaaf die ter onderdrukking van het pijnlijke gevoel in de oksel wordt gedrukt vond ik niet erg prettig.

Genoeg allemaal om te denken dat ik niet echt uitkijk naar 10 november. Maar dat doe ik wel. Al sinds de ik de afspraak maakte op 3 augustus. En toen voelde ik de pijn nog aan mijn oksel...

Want elke dag superglad scheren doet ook pijn. Nog 17 dagen...

xxx

Merel

Geen opmerkingen: