donderdag 12 augustus 2010

Vannavond uit met de Meiden...

Zouden de meiden het leuk vinden als ik zeg, dat ik vannavond uit was "met de meiden?" Of kan het "de meiden" geen reet schelen.  Het is een akelig tekort waar ik als transvrouw me heb te leven. Het is de droom waar ik al jaren naar toe leef.  Gewoon met vriendinnen de stad in. En vannavond was het zover.

Voordat ik weg ging zei ik tegen me dochter dat ik ging drinken met de moeder van een vriendinnetje van der. Ik zei. Dat deden mijn ouders ook. Die hadden ook geen vrienden dus die gingen dan drinken met de ouders van de vriendjes van hun kinderen. Thomas hoorde het niet. Marlin keek appelig en Bianca zei: "we hebben wel vrienden hoor".

Webcamshot van blije Merel
Ik verkeer mij leven lang al graag in het gezelschap van vrouwen en na 6 maanden hormoontherapie dus als vrouw onder de vrouwen.  En dat is dus iets waar ik de dames nog even hartelijk voor wil bedanken. Ik ben gewoon blij dat het zo'n leuk avond was. Dat toen ik terug was bij de auto de lichten het nog deden en dat ik ondanks de enorme snelheid die ik in dronken overmoed ontwikkelde toch veilig thuis ben gekomen  en dat ik dit verhaaltje mag tikken.

Het was een geweldig avond dames! Mag ik nu zeggen dat we vriendinnen zijn? Het hoeft niet eens echt zo te zijn. Als ik het maar mag zeggen... hi hi hi hi hi

1 opmerking:

Unknown zei

Merel!

Het was een ontzettend gezellig, fantastische, humorvolle, melige (<-- doen alleen vrouwen) avond!

We gaan zeker nog een keer!

Op naar de high tea ;) (of high beer of high vodka)

Heel veel liefs Malika van de Posse :P