vrijdag 20 augustus 2010

Webcam!!!

En inneens ging de deurbel. Oh dat zal de buurvrouw zijn. Nee der staat een bus voor de deur. "Me webcam!!! Me HD-webcam" schreeuwde en danste ik door de kamer.

En ik had al wat hoogte punten verwerkt vandaag. Eerst lekker uitslapen, daarna met het hele gezin naar de grote tweedehands winkel aan het spaarne. Alle broeken paste!!! Geweldig.

Krijg ik trek in een frikandelbroodje. Dat is dus anders dan een broodje frikandel. Een frikandelbroodje is een soort van saucijzenbroodje maar dan in plaats van de saucijs een frikandel.

Op de terugweg nog even langs de zeeman waar ik uit een ramsbak een leuke effenblauwe broek trek waar 50 procent korting op zit. Ja maar.... 50 procent van wat!.  50% van 5 euro. Twee vijftig. Daar krijg je tegenwoordig nog niet eens een tweede handsbroek voor. Dat weet ik omdat ik net een aantal heb gekocht voor 5 euro per stuk.

Thuis lekker broodje gegeten en geprobeerd het artikel van gisteren in het engels te vertalen met google translate. Wel lachen, maar dat is dus geen Engels. Ondertussen helpen met het oppompen en vol laten lopen van het kinderbadje in de tuin en toen.... Webcam!!!

Met eten er tussen door ben ik tot 11 uur vannavond bezig geweest en heb het ding daarna weer netjes ingepakt om terug te sturen. Ik weet niet wat ze fout gedaan hebben in de programering. Maar een opname in HD die werkte, zat er niet in. Bovendien was de bijgeleverde audio van bandrecorder kwaliteit en kwaliteitsbeeld valt en staat bij helder audio. Daar moet je dus niet op bezuinigen.

Dat webcammetje in mijn laptop is zo'n gek ding nog niet en ik moet een nieuwe versie van moviemaker downloaden. Nou dat doe ik dan nog even voor het slapen gaan.

Geen opmerkingen: