vrijdag 30 januari 2009

Tom, Transvisie, Maple Sirup en Kip bij Wiep

Vandaag is het vrijdag. Een leuke ochtend met Tom gehad. Mijn gezicht begint weer glad te worden na de laatste laser behandeling dus ik zie er weer wat mooier uit. Leuk aangekleed en toen Bia thuis kwam ben ik op de fiets gestapt. Koud joh! Gefietst naar mijn vertrouwde natuurwinkel. Die het nooit heeft. Pas als ik bij de kassa sta schieten mij twee andere winkels te binnen die veel beter zijn. Maar goed. Siroop gekocht. Volgende keer beter. Op naar Laura van transvisie. Kende je die al? Dat is een psycholoog van humanitas die me een beetje bijstaat. Heel tof allemaal. Ik merkte een klik in het gesprek. Dat was heel leuk om te merken. Zoiets van. We zijn allebei eigenlijk knap arrogante wijfen. Heel tof. Daarna honger en even bij gesnoept bij MacDonalds. Even zitten lezen daar tot half 6 en daarna op de fiets naar Wiep.


Grotere kaart weergeven

Ik fiets over de lange leidsedwarsstraat en sla rechts de leidsekruisstraat in. En ineens wordt mijn blik getroffen door een mannelijk uitziende vrouw, die er heel gespannen en onhandig loopt met een grote hoed op haar hoofd. Got wat zien travo's er toch altijd heerlijk aandoenlijk uit.
Ik doen een poging achterom te kijken maar ik fiets te hard. Als ik weer voor me kijk zie ik twee jongens lachend naar me kijken met een blik van. Zag jij het ook? Ja ik zag het ook. Lachen!!! een Travo!!

Te vroeg bij wiep. Blokje om. Hakken oefening, en workout. Wiep had heerlijke kip, en we hebben heel gezellig gebabbeld. En daarna heb ik haar de geneugten van het bloggen uitgelegd en dat vond ze niet leuk in het begin maar ik geloof dat ze nu toch echt het licht heeft gezien.
Bloggen is zo leuk.

Geen opmerkingen: