dinsdag 5 mei 2009

de filosophie van de vagina.

Wilt u een vagina? Tuurlijk wil ik een vagina. He, dat was makkelijker dan ik dacht. Ik dacht dat ik met allerlei mitsen en maren op de proppen zou komen, maar dit is niet zo. Ik heb geen argumenten nodig om mijzelf een vagina te wensen. Want ik ben een vrouw en dus wil ik er eentje.

Althans, in de meeste gevallen zou dat zo moeten zijn. Er zijn vrouwen die zichzelf een lul wensen en die sluiten we ook niet op in een gesticht.

En dan komen weer op mijn stokpaardje. Want de enige reden dat ze me een vagina gunnen in het VU is omdat ze denken dat ik zonder vagina zelfmoord zou plegen. Dit is niet het geval. Ik overleef het wel.

Maar gut als iemand voor me staat en zegt als u een vagina wilt, derde deur rechts, dan ga ik gewoon die deur door. Gewoon uit nieuwschierigheid. Want welke vrouw, die door omstandigheden, een slangetje heeft zitten op de plek waar eigenlijk een vagina zou moeten zitten, wil dat nou niet?

Maar oke, stel je voor dat die onhandige bobbel en die pijnlijke ballen eindelijk tussen je benen zijn weggehaald en er alleen een onzichtbaar spleetje voor in de plaats is gekomen, wat zou dat betekenen?

Nou lieve lezers daar kan ik nu nog niks over zeggen, want ik zou eerst wel eens willen weten wat het is om testosteron loos te leven. Dat is de stap die daarvoor zit.

Maar op het gebied van de estetiek moet ik wel zeggen dat ik een vagina een heel mooi ding vind.

Geen opmerkingen: