vrijdag 4 juni 2010

Blaaskaken en Betweters en Erfopvolging.,

Debatten op TV. De mannen blaaskaken elkaar van het scherm af. Ik kan het beter. Ik ben beter. Ik snap het beter. Ik kan het het beste verwoorden. Ik heb de grooste bek. Jij hebt geen ideeen. Stem op mij!!

Wie ik kies heeft niks te maken met die het beste uit zijn woorden kan komen in snelle woordenwisselingsoverkosts wedstrijden. Allemaal gebral. Ik zit niet op een betweter te wachten.

Ik wil iemand die zegt dat hij zijn best zal doen voor iedereen. Dan is de keuze tussen Balkenende en Cohen.  Balkenende omdat hij de leider is van de grootste middenpartij van het land en het zijn christelijke taak is het algemeen belang te dienen in het belang van het algemeen belang, Voor iedereen dus.

Maar daar ik de christelijke manier waarmee progressie uit ethische overwegingen de nek word omgedraait, niet ethisch verantwoord vindt,  (Dat geneuzel stuurt mensen de dood in die geholpen zouden kunnen worden met een nieuwe technologie die ons door god en goed onderzoek gegeven is)  valt de keuze dus op Job.

En Rutte. Ik weet niet wat mensen denken, maar Rutte is de aanvoerder van de zakkenvullers die verantwoordelijk zijn voor deze crisis. De VVD is de partij van de rijken van dit land.

Als je denkt dat je rijk bent snap ik dat je VVD stemt.  Maar Bos heeft  miljarden in die ABN-AMRO gepomt en je hoeft niet te denken dat de VVD de centjes uit de ABN-AMRO gaat zuigen.

En dat terwijl dat precies de plek is waar het geld  vandaan moet komen omdat dat ook het putje was waar het geld in verdween.

Daar liggen de miljarden van het volk en dat geld moet terug omdat anders de chronisch zieken gaan betalen voor de crisis. (eigen bijdrage in de zorg). Want voor de VVD zijn  gewone mensen vette palingen uitgezogen moeten worden in het voordeel van mensen die in hun visie wel met geld om kunnen gaan.

Maar mocht Rutte premier worden dan zal hij het nog zwaar krijgen met de koningin. Die is namelijk
op de hand van het volk en zal hem er bij elke poging die hij wil ondernemen het volk te naaien hem er
fijntjes op wijzen dat hij premier is om het land te leiden en niet om zijn vriendjes te spekken.

En denk je nou echt dat Markie Mark de Majesteit zou durven tegenspreken!!

Fijn dat er ondanks dit stomme politieke gekrakeel zoiets bestaat als erfopvolging waardoor er altijd iemand is waar je als Nederlander op kunt vertrouwen.  De koningin.  Onze Koningin.

Lang Leve De Monarchie!!!

Geen opmerkingen: