vrijdag 11 maart 2011

Landen Project

Op de school van de kinderen was een landen project. De kleuters deden gewoon lekker Nederland en de rest van de school deed Europa. Nu was er een presentatie avond. De ouders mochten komen kijken naar de geleverde prestaties. Ik was er vroeg want ik had de taak het eten mee te nemen. Glorieus op tijd sta ik met de frietjes en de nuggets voor de deur.


De kleuterbouw waar Thomas zit (bij juf Heidi, met zijn moeder aan de andere kant van de muur) hadden er een  festival van "Oudhollandse Spelletjes van gemaakt". Koekhappen, touwtjespringen, stelten lopen, en er was "natuurlijk" ook een Oudhollandse poffertjes kraam. Dat was leuk! Het liep storm.

Midden in de storm staat Bia met een vrouw te praten, die ons (Bianca en Diederik) wel eens gezien had op een kerstreceptie, en die Bia kende van de Scholendagen in de Haarlemmerhout en die zag mij daar door de klas schuifelen en vraagt aan Bia. Is dat nou de zus van Diederik? Toen heeft Bia het maar weer eens uitgelegd. Wel heel erg blij dat ik er dus bij lange niet meer uit zie als een verklede Diederik, maar als mijn eigen zus.

Ik ben er trots op want mijn god wat is het fijn.
Wakker te worden en mijn eigen zus te zijn.

Geen opmerkingen: