zondag 8 maart 2009

Het waanzinnige peter stuyvesant leven van Merel

Vrijdag ochtend vroeg opgestaan. Naar de FNV cursus geven aan 3o kunstenaars in de nobele kunst van het website bouwen. Dat deed Diederik altijd dus dat was spannend. Merel doet het beter. Dus dat was geweldig! Het was wel alsof ik het voor het eerst deed maar dan met heel veel ervaring. Klaar. Naar huis met de auto. Op de fiets richting Utrechtse dwarsstraat naar het atelier van Marianka om de jurk voor de shoot van morgen te passen.

Zaterdag vroeg opgestaan. Naar de office centre. Computertje gekocht voor de studio. Geen tijd om uit te pakken. Benen scheren en make-up. Naar de koninginneweg gefietst. Hele dag in een knal roze jurkje en met een enorme pruik op mijn hoofd zitten acteren tot een uurtje of 15:30. Naar huis fietsen. Onder de douche want haar natuurlijk helemaal dik van het zweet. Opnieuw in de make-up en daarna opgehaald door RIK en terug naar het centrum. Lekker eten bij de bombay in. Op naar de bar van het Americain en daarna na genieten bij de lellebel.

Zondag ochtend. Ik kon om een uurtje of acht niet verder slapen wat betekende dat ik een enorm slaap te kort had opgebouwd en dus met de drank van gisteravond een lekker katertje had. Stem helemaal naar de klote. Optreden in hoorn afgezegd. Computer helemaal opgetuigd me met succes omgetoverd in een portable studio. I am a god.

Nu slapen. Morgen met de studio naar Hans en verder werken aan ecar now!

Groeten

Merel

Geen opmerkingen: