zondag 12 april 2009

Joram Gemser

Soms tik ik wel eens een naam in van een oude bekende, om te zien of hij aanwezig is in het digitale domein. Zeker als het om een jongen gaat die ik ken als dichter en die genoeg kennis heeft van de digitale wereld om zijn gedichten online te zetten.

Zijn naam is Joram Gemser, of althans dat is de naam die ik intikte.

Tot mijn verbazing alleen een pagina bij linknd met een cv tje erop. Hij is nu manager op een helpdesk afdeling geworden. Wat niet gek is voor een jongen die toen ik hem 5 jaar geleden voor het laatst zag terug moest naar school om te leren hoe computers in elkaar zitten.

Flauw. Maar goed ik heb zijn naam nu drie keer gepubliceerd en nu is het maar wachten wanneer google dat oppikt. Staat ie der toch waar gekleurder op.

En misschien tikt ie wel eens een keer zijn naam in op google en dan ontdekt ie dat ik die flauwe opmerking over hem heb gemaakt.

Dag Joram, doe jezelf en de wereld eens een lol en maak een blog met je gedichten erop. Zodat ik weer eens een nieuwe kan lezen.

Groeten

Merel Noomen

Geen opmerkingen: