vrijdag 10 april 2009

Kastje naar de muur

Ik ging naar de apotheek om mijn pillen op te halen. Geen pillen. Dan maar naar de dokter. Volgende dag ga ik naar de dokter. Goed hoor. Hier is je receptje. Ik weer naar de apotheek. Tja de pillen die u had vallen buiten het preferentie beleid. U krijgt andere. Nou en? Die hebben we niet op voorraad. Oke. Kunt u morgen komen halen. Morgen kan ik niet. Ik zie wel.

Ik heb een tuner van KORG. Dat ding doet het niet. Van de importeur mag ik hem opsturen. Maar daar heb ik geen zin in. Ik mag ook naar een winkel gaan om hem om te ruilen. Dus ik ga vandaag naar een winkel want vandaag heb ik tijd.

Ik kan vandaag niet naar de apotheek, want die is dicht want het is goede vrijdag. Dus ik ga kijken of de muziekwinkel die me die tuner verkocht heeft wel open is. Ja, dat is goed mevrouw, maar ik moet toch eerst de importeur bellen om uw verhaal te verifiëren. En die is dicht want het is goede vrijdag.

Ik krijg een bonnetje. Maandag is het pasen. Dus als het goed is heb ik dinsdag mijn pillen en mijn tuner.

Ben benieuwt welk stom klusje ik daarna niet gedaan krijg.

Merel Noomen

Geen opmerkingen: