woensdag 27 mei 2009

Diagnostics are go!!!!

Vorige week was de voorlichtingsavond bij de VU. Die is eens per jaar en ik was ook naar die van vorig jaar geweest. Ik sta dus meer dan een jaar op de wachtlijst. Ik ben wel al 1 keertje langs geweest voor de intake. Daarna kreeg ik te horen dat ik op de wachtlijst mocht blijven staan. Nu mailde ik jos een week voor de voorlichtings avond met de vraag hoe het zat. In juni maar ik kan nog niks plannen. tot volgende week zei ik. Op de voorlichtingsavond spreek ik hem weer aan. Hoi Jos weet je nog wie ik ben? Bel me maandag. Ok ik bel maandag. Oke Merel, bel me woensdag. Oke. Ik bel woensdag. Die man word graag gebeld zeker.... En dan zit ie daar goed want al mijn vriendinnen verklaren me voor gek dat ik hem niet elke week bel. Dat is beneden mijn stand. Ik kan me niet voorstellen dat iemand mij vergeet en bovendien hou ik ervan als mensen me iets verschuldigd zijn. Het feit dat ik een jaar op de wachtlijst sta opend deuren. Hallo Merel, Ik heb een datum het is 6 juli geworden om 10 uur. Dat is de eerste maandag van de grote vakantie van de kinderen. Prima. Op een wachtlijst staan is niet zo erg. Ik heb de tijd goed besteed. Maar om er zeker van de te zijn dat we na de komende winter met de hormonen kunnen beginnen, is dit natuurlijk helemaal super. Merel gaat lekker.

Geen opmerkingen: