dinsdag 4 mei 2010

Elektrische Epilatie

Als je echt al heel veel laser-behandelingen hebt gehad, dan komt er vanzelf een moment dat er alleen nog maar witte haren over zijn. De laser ziet die dingen niet. Dan moet je elektrisch geëpileerd worden. Daar kijk ik dus al 2 jaar naar uit. Vandaag is het  eindelijk zover. Een maand geleden leek het eindelijk zo ver maar toen waren de haren die ik had laten uitgroeien, niet ver genoeg uitgegroeid. Ik zit dus nu al meer dan drie dagen met loeilange witte haren op mijn kin te wachten tot het 4 mei 10:30 is en ik die dingen eindelijk kan laten verwijderen.

Maar speciaal op deze dag, die natuurlijk veels te koud is voor de tijd van het jaar, ben ik verkouden (pijn in mijn keel) en zijn er veel belangrijkere dingen te doen dan een paar witte haren op je kin weghalen. We gaan de sleutels van het nieuwe huisje ophalen en de plinten af plakken. Epilatie, het is eigenlijk een gepasseerd station. Je zou bijna vergeten blij te zijn dat je die baard nu bijna volledig kwijt bent. Maar voor iedereen die mij graag blij ziet.

Ik ben heel erg blij hoor!!!

naschrift:

Ik kom net terug van de E-pilatie. Er zijn bijna 300 haren uitgetrokken. Hoe het voelt? Alsof er een smurf aan een van die haren gaat hangen en hem er dan tergend traag uitrekt terwijl hij piep zegt. Wat er gebeurt? Nou een pen met daarop een zekere elektrische spanning wordt in het haar zakje gestoken, resulterend in een stroom stoot die dwars door je lichaam gaat, omdat jij (sul die je bent) met de min pool in je handen zit. En terwijl jij daar met dat pennetje in je zwetende handen langzaam de haren uit je kin en nek worden getrokken vertel je de persoon die je dit aandoet dat je dit soort dingen opschrijft in een blog. Nou hier is de after-picture. (genomen direct bij thuiskomst) Het valt dus wel mee met de schade.

Geen opmerkingen: