donderdag 13 mei 2010

Vrouwen en parkeren

Na een leuke midweek in Zandvoort voor het laatst terug gekomen van vakantie in Amsterdam. Voor het laatst de tassen twee trappen opslepen en daarna een parkeerplekje zoeken. Nu, ook weer niks te vinden, want het is al zeven uur in de avond!  Eerst rij ik eraan voorbij, maar er blijkt geen alternatief te zijn voor deze plek en ik ben moe en heb  geen zin om een heel eind te gaan lopen, mijn timmermansoog ziet dat het kan en ik besluit hem ertussen te zetten. De eerste insteek raakte de voorste auto. Terug. Als is hem er maar eerst tussen krijg moet ik hebben gedacht. Dat lukte. En daarna is het net zolang heen en weer urmen met het volgende resultaat. Als je naar de foto kijkt dan zeg je, dat kan niet. Maar daarom is het goed dat er een foto van gemaakt is.

Geen opmerkingen: