dinsdag 28 september 2010

Boek schrijven.

Jij kan toch wel een boek schrijven?
Wanneer moet ik dat doen dan?
Nou, je voert de hele dag toch niets uit?
Hoe kom je op dat idee?
Nou je hoeft toch niet naar je werk?.......Wat doe jij nou concreet op een dag?

Oh, concreet. Concreet werd ik vandaag om half acht wakker. Ben ik om 9:00 de deur uit gegaan. Langs de garage gereden voor een prijsopgaaf. Ik kwam niet verder dan een afspraak voor een prijsopgaaf. Toen verder naar de laser-ontharing. Daar was ik iets te vroeg, dus had ik even de tijd om me vriendje te sms'en. De behandeling zelf. Betalen. Nieuwe afspraken maken. Terug naar huis. Eerst nog een driekwartiertjes werken aan de verhuizing van de websites. Daarna Tom uit school halen. Dan Thomas een beetje vermaken. Boterhammetje eten. Thomas naast me aan tafel Youtube filmpjes kijken terwijl ik hard door pees om die verhuizing nu eindelijk een rond te hebben voor ze er bij de vorige hosting-provider de stekker eruit gaan trekken. Klaar. Naar boven om de was op te hangen en de badkamer te dweilen.

Ruzie maken met Thomas. Waar blijft Mama? Mama komt zo thuis.

Mama komt thuis om half 4. Mail-correspondentie beantwoorden. Iemand uitleggen waarom het uurtarief toch gewoon het uur tarief is.  Dan word ik gebeld door iemand die zich probeert in te schrijven maar die dat niet lukt. (De redirect die ik heb ingesteld omdat het domein naam van de laatste website nog niet is verhuist verstoort de ip-adres controle in de inschrijving) Dus sloop ik even snel die ip-adres controle uit de inschrijvings-procedure en bel mevrouw terug en help haar nog even met het uitprinten van haar rekening (die stap was ze nooit aan toe gekomen). Toen bleek ik nog vergeten te zijn de overzichten van cursisten die ook bij de verhuizing hoorde van een nieuw username en password te voorzien. Ik begin nu echt traag te werken (ik word moe) en het word tijd om te gaan eten.

Eten.

Na het eten de afwas, en na de afwas wil ik toch eens kijken hoe ik kan adverteren met Google. Dus ik maak een account aan, ik maak een advertentie en maak een advertentie budget over. Nu zie ik echt door de bomen het bos niet meer. Het is kwart voor acht s'avonds ik moet maar eens stoppen met werken.

Koffie, babbeltje, 21:00 naar boven 22:00 licht uit.

Niet dat ik het morgen druk heb of zo. Morgen om half 11 komt de fotografe van het blad "mijn geheim" een cover-foto maken. Daarna moet ik om 12:00 in Amsterdam met de auto bij de garage zijn, om dan met het vouw-fietsje naar de koninginnenweg te fietsen om daar om 13:00 een vergadering te hebben over 'to be woman'. Daarna via de garage en het station Amsterdam-Sloterdijk terug naar Haarlem en dan met het fietsje terug naar huis. Ik denk niet dat ik voor 16:00 thuis ben en dan heb ik vast nog wel energie over om me eens netjes te verdiepen in de googlead-campagne.

Wanneer ga ik een boek schrijven? Ik heb niet eens tijd voor een liedje. Of iets fatsoenlijks voor op dit blog. pffff.

Geen opmerkingen: