vrijdag 6 maart 2009

Tijd nemen voor de nieuwe cd van Randy Newman.

Soms moet je ergens te tijd voor nemen. Dat kan de kwaliteit van je leven dramatisch in de goede richting beïnvloeden. Er is ook genoeg voor te zeggen om gewoon gewoon door te knallen. Het leven is in zichzelf teleurstellend genoeg. Wil ik een nieuwe cd van Supertramp horen? Nee. Ik wil crime of the century voor het eerst beluisteren. Breakfast in America voor mijn part. Als mijn vrienden nieuwe dingen maken wil ik er best naar luisteren mits het gebrul van mijn kinderen dat toelaat.

Tenzij je gewoon even de tijd neemt natuurlijk. Maar geen teleurstellingen graag. In een keer goed. Dus toen ik een enorme shitload studio software aan het downloaden was dacht ik. Ik neem de nieuwe cd van Randy Newman mee dat is goed voor me ratio. Dus toen stond ie in een half uur later op mijn computer en sleepte ik het foldertje lichtelijk verveeld naar mijn mp3 speler. Drukte de dopjes in mijn oren en ging de vaat doen.

Binnen een halve minuut verscheen een enorme glimlach op mijn gezicht en een paar minuten laten kwam ik niet mee bij van het lachen. Ik ben hem nu lekker grijs aan het draaien. Heerlijk. Deze man heeft geen mensen die zijn gelijken zijn. Volslagen briljant, absurd, en uniek. Randy Newman: Nu nog meer zichzelf!!!! Nu wachten we gewoon weer 7 jaar op de volgende.

Oh ja de download informatie

http://dl.btjunkie.org/torrent/Randy-Newman-Harps-And-Angels-mp3-2008-2lions-Team/42368d773b5663e4397b2a596dd736f838b5de14bdbb/download.torrent

Geen opmerkingen: