dinsdag 14 juni 2011

Op een mooie pinksterdag.... ging ik langs bij Ans Markus

Foto: Hans Arend de Wit
Op een mooie pinksterdag ging ik langs bij Ans Markus. We hadden al wat heen en weer geemaild maar persoonlijk hadden we elkaar nog nooit ontmoet. Ans heeft heeft het AKF gesponsord met een kunstwerk en ik wilde graag namens de organisatie waar ik zoveel aan te danken heb haar persoonlijk bedanken. Dus ik trek mijn beste jurkje aan, pak mijn ukelelle in en reis af naar haar atelier. Een atelier vol met mensen want het is open atelier dag op het prinseneiland. En wie staat daar te fotograferen? Hans Arend de Wit en als je wilt weten wat voor prachtige foto's die maakt dan moet je maar eens op zijn naam klikken. Zonder pardon zette hij Ans en mij naast elkaar en de foto was al genomen voor je klikklikklik kon zeggen. Het was een heerlijke ongedwongen middag. Het is zo fijn om die gezichten vrolijk te zien worden als je gewoon alleen maar even een liedje gaat staan zingen.....

Fotografie Hans Arend de Wit.

Geen opmerkingen: