dinsdag 26 juli 2011

Wat je gemist hebt.

Het is nu 27 juli dus ik heb zo'n anderhalve maand niks van me laten horen. Er zijn best leuke dingen gebeurt die de moeite van het bloggen waard waren, maar het kwam er niet van. Ik heb bijvoorbeeld een heel leuk optreden gedaan tijdens de Roze Zaterdag in Groningen, maar de belangrijkste gebeurtenis is natuurlijk dat ik een nu een vriendje heb. Ik kan niet vertellen wie het is, want het is geheim. Maar Merel heeft iemand gevonden en dat vreet tijd en energie. Tijd en energie die waarschijnlijk anders in dit blog zou hebben gestoken. Het zij zo.

We staan nu aan de vooravond van een belangrijke gebeurtenis. De gebeurtenis waarbij vrouwen zoals ik altijd de neiging hebben het overdreven te documenteren. De geslachtaanpassende operatie of zoals de duitsers zeggen geslechtsangleichende operation man zur frau. Want we gaan naar Duitsland. Bij Venlo de grens over in oostelijke richting en je komt in Krefeld. Daar zal een chirurg mij castreren waarna zij mijn piemel naar binnen zal vouwen op een manier dat het aldus onstane gat op een vagina gaat lijken. Zeer knap dat ze dat kunnen en een uitkomst voor mij.

Morgen ochtend om 10 uur met koppel en veldfles melden op de stormbaan in Krefeld. Dus moeten we om O 700 uur weg rijden. Met strombaan bedoel ik dus ziekenhuis. En koppel en veldfles zijn de gevraagde benodigheden zoals de vribrator, de miederhosen, of ik twee weken van te voren wil stoppen met hormonen en of ik op dinsdag, dus vandaag, een licht laxeer middel wil nemen en alleen nog maar flussige nahrung tot me wil nehmen. Het zware laxeermiddel krijgen we daar. 

Donderdag volgt de operatie. En vrijdag ben ik beschikbaar voor virtueel bezoek via de skype.
Skype adres : Merel.noomen


Skype Me™!

Geen opmerkingen: