woensdag 27 juli 2011

Woensdag

Om 6 uur opgestaan. En een uurtje later reden we weg. Daarna vloog de tijd. Aanmelden ging prima, alleen versta ik de mensen maar half, en dat is vooral lastig als ze je de weg proberen te wijzen in een ziekenhuis dat is gebouwd als een labyrint. En je moet naar urologie, en naar anethesie en je moet plassen en je moet bloed af tappen, en daarna mag je beginnen met clean prep. Een drankje waar je kotsmisselijk van word en waarvan je geacht word ongeveer 2,5 liter van weg te drinken en snel ook een beetje. Ik doe zo ongelofelijk mijn best maar ik krijg het spul niet weg. En wat je ook doet je ontkomt er niet aan dat die mensen denken dat je ze makkelijk kunt verstaan met dat brabbel taaltje van ze. Nou what ever you do. Don't mention the war. I think I mentions it once, but I think I got away with it. Operatie duur 4 tot 5 uur en start morgenochtend om 7:30 waarna ik waarschijnlijk een week voor dood op een bed zal liggen, daarna een week voor half dood en daarna laten ze me weer vrij. Ik kan niet wachten. Ik wil weg hier. Dat is toch geen slechte houding toch.....

Geen opmerkingen: