dinsdag 21 oktober 2008

Goed zo Papa!!!!!!

Dit blog heeft nog niet kennis gemaakt met de andere leden van het gezin waar ik als zaaddonor deel van uitmaak.
De naam van mijn dochter is Marlin en de naam van mijn zoon is Thomas en de draagmoeder heet Bianca. Marlin wordt komend voorjaar 5 en Thomas in december 2. Het zijn schatten van kinderen.

Vandaag en gisteren zijn we voor het eerst als drie vrouwen en 1 man opstap geweest.

Het maakt Marlin niet uit wat ik draag, zolang zij maar geen broek aan hoeft, want dat is iets voor jongens. Die probeert zich dus wanhopig te onderscheiden. Marlin maakt van alles een passie. Voor haar blijf ik dus papa. Wat ik ook aantrek.

Dus als ik tijdens een kleine demonstratie aan de pool-tafel de ene na de andere bal in het gaatje tik. Dan staat zij, ten overstaan van het verbaasde publiek, dat net begon te denken, die is goed voor een meisje, naast te tafel te schreeuwen: 'goed zo papa'.

Dat was ooit mijn grootste angst. Dat ze dat zou doen. En nu ik eruit ben, kan dat me eigenlijk niks meer schelen. Nou dan zien ze het toch? Wat zien ze dan?

Mij.

en wat denken ze dan?

Goh die kan goed biljarten...voor een meisje...

Wat zouden ze anders denken....

Zegt een van die jochies: "goh, u bent goed, heeft u op biljart gezeten"

Ja lieverd, ik heb heel vaak op het biljart gezeten,
en een klein fortuin uitgeven in pool-centra omdat ik het zo'n leuk spelletje vond, denk ik er achteraan.

En nou betaald het zich terug:

Goed zo Papa!!

Groetjes een slaap lekker

Merel

Geen opmerkingen: