maandag 6 oktober 2008

Voor de duidelijkheid!

Niets van wat ik hier schrijf is echt. Alles is een illusie. Net als het voorgaande. Het heeft dus helemaal geen zin om hier op te schrijven wie ik denk dat ik ben. Wat ik hier opschrijf is wat ik denk en dan kan een ieder zelf bepalen wie ik dan ben.

Als je gaat schrijven wie je denkt dat je bent dan ben je of iemand die heel erg twijfelt of je gaat jezelf geweldig zitten vinden of je loopt de post na post te juichen dat je vandaag een zeer wezenlijke doorbraak hebt gehad.

Mijn laatste doorbraak was dat ik aan doorbraken voorbij ben. Arrogant? Ja, ik dacht het wel. Heb je er last van... Nou doei dan, ga maar ergens anders lezen.

Ik gun iedereen een eind aan het die constante stroom van momenten van volledig (zelf)bewustzijn. Het betekend niets anders dat je eigenlijk constant onderwater zit en af en toe bovenkomt in de real world.

Als je alles hebt gelezen wat ik hier schrijf dan weet je dat ik in chatrooms af en toe wel eens iemand een reality check geef.

Zegt zo'n kwiebus, wat doet een mooie meid als jij in chatrooms. Nou lieverd het is er schoon, niemand verleid je tot het drinken van een overschot wodka en als je denk nou heb ik genoeg aandacht gehad trek je gewoon het luik dicht.

Toch vindt ik het wel leuk om eens in mijn kontje geknepen te worden in een kroeg of zo. Maar dat schijnt niet voor me weg gelegd te zijn. Niet dat ik nooit buiten kom. Dat is niet waar. Ik vaak genoeg in een kroeg om daar eens in mijn kont geknepen te worden. Waarschijnlijk kijk ik iets te arrogant uit mijn ogen.

Duidelijk zo, nee nou dan morgen meer.

xxx

Merel

Geen opmerkingen: