dinsdag 3 februari 2009

E-car now blog

Bloggen is zo'n beetje mijn lust en mijn leven geworden. Geïnspireerd door het VPRO programma tegenlicht over de auto van te toekomst was ik begonnen aan een soort van conference. Een beetje in de trant van: "I am mad as hell and I am not taking it any longer".

Maar van het een kwam het ander en die conference is klaar maar daarnaast kwam de behoefte om het een en ander ook in een breder internationaler perspectief te trekken.

Ik heb het vertaald en op een blog gezet dat verder ook helemaal Engelstalig is. Verre van af maar iedereen mag alvast gaan kijken wat mij betreft. Niet dat ik denk dat jullie met velen zullen zijn. De grote pr slinger geven we er pas aan als we ook daadwerkelijk die T-shirts kunnen leveren,

Jullie, lieverds en vaste lezertjes van mijn blog krijgen dus een voorproefje van diengen die gaan komen. Kan je over een paar maanden zeggen dat je dat allang al wist. Lezers van het Merel Noomen blog wisten het als eerste.

Ja wat dan?

Lees zelf maar hier is de link E CAR NOW!

Geen opmerkingen: