zaterdag 27 november 2010

Artventure!

Gisteren was ik de dagvoorzitter van Artventure. Vreselijk tegen op gezien omdat ik de laatste dagen zo moe ben, en vandaag heb ik dus gevierd dat het gelukt was met een glas wijn bij het eten. Dat doe ik zo zelden dat het echt een kadootje is hoor. (Dit omdat sommige mensen misschien denken, maar dat doe je toch elke avond) Nee dus, meer dan drie glazen wijn drink ik niet per jaar.  Nu ben ik dus een beetje typsie. Tja het hakt er gelijk in. Waar had ik het ook al weer over. Artventure. Dagvoorzitter is eigenlijk een presentatrice met een hele grote bek. Nou dat is mij natuurlijk op het lijf geschreven. Een grote bek heb ik altijd al gehad, Nooit wat aan gehad, tot gisteren eigenlijk. Ik hoop dat ze me voor volgend jaar weer vragen. Ik vond het erg leuk om te doen. En nu had ik zin om iets te schrijven. Dus dat heb ik gedaan. Gewoon doen wat je leuk vind, daar gaat het om in het leven. Ik hou van jullie allemaal. Ik denk dat ik elk moment in slaap ga vallen. Jeetje wat een saai verhaal is dit. Nou mensen, slaap lekker.

Geen opmerkingen: