zaterdag 20 november 2010

En toen stond me giegel in de Volkskrant!


Ja daar helemaal rechtsboven staat een foto die van mij gemaakt is nadat iemand me aan het lachen had gemaakt. Het is de allereerste avond dat ik die outfit aan had. Ik had de jurk eerder aangetrokken, maar toen had ik de oorbellen nog niet en hadden we het haar ook nog niet uitgedacht. In precies dezelfde outfit beklom ik het podium voor de eerste ronde van het AKF, met veel succes.

Maar dat ik hier tussen de burleskies sta, is natuurlijk wel zuur als je bedenkt dat ik, nadat ik me op deze bewuste avond aan de organisatie had voorsteld (gratis opgetreden dus), ze me nooit meer hebben geboekt... Als je beseft hoe klein Nederland is... dan is het niet moeilijk vast te stellen hoe klein dit 'burlesk' wereldje is.  En aangezien mijn optreden gewoon zeer succesvol was, moet daar dus iemand zitten die me niet moet, en ik weet wie het is en ik weet waarom. Als zij iets over deze foto-serie had kunnen zeggen dan had ik er NOOIT op gestaan. Ze zal er wel van balen denk ik. Maar dat maakt verder niet uit. Ze zal er ten alle tijden voor zorgen dat ik nooit geboekt zal worden voor een dergelijk feest.

Maar gelukkig hebben we de foto nog. Ik wil alle aardige mensen die ik in die wereld ben tegenkomen
veel plezier wensen. Mij zul je daar nooit meer zien.... tenzij... ach wie weet.

Geen opmerkingen: