dinsdag 27 juli 2010

De Uke doet het weer!!!

De brug of de kam of hoe zo'n ding ook heet. Hij zit in ieder geval achter op de klankkast van het ding, wat er spontaan afgesprongen. Waarschijnlijk door het  vele warm-koud warm-koud van de laatste dagen had de lijm losgelaten. Hier in de provincie is de gitaarbouwer van de lokale muziekwinkel op vakantie en ik kan niet zonder dat ding. Dus vandaag maar even naar Amsterdam gereden. Naar Dijkman. Wat vonden we dat altijd een kutwinkel. Toen we nog jong waren. Ik tut me lekker op. Trek een kort rokkie aan. Baat het niet dan schaad het niet. Hint nog dat ik er nog een wil kopen en bedank het personeel bijvoorbaat voor de snelle service. En ik ben nog geen drie uurtjes  thuis of ik word gebelt. Hij is klaar hij kan worden opgehaald. Zeker secondelijm gebruikt jongens? Maar hij is weer thuis  en zoals je op de foto kunt zien (after-shot) zit de brug of kam of hoe dat ding ook heet weer goed vast. En is er weer goed op te spelen. Wat een dag!

Geen opmerkingen: