donderdag 22 juli 2010

Fanta is kutspul

Na een korte ziekte kom ik de Albert Heyn uit met mijn fun boodschappen. Je moet jezelf af en toe even kietelen. Zakje wokkels, zak ribbelships, een chinoisetaart en een pak dubbelfris framboos cranberry.

Er staat een Fanta promotie team klaar om mij een nieuwe fanta aan te reiken. Eerst wil ik niet, maar dan denk ik, ja misschien toch wel lekker, doet u er maar een. Met een mooie tang en met een zwierig gebaar word de dop van het flesje afgedraaid. De dop wordt in een bak gegooid. Mij word het flesje aangereikt.

Mag ik de dop. Ik moet nog een paar boodschappen doen.... Nee, u krijg geen dop. Nou geef het flesje dan maar aan iemand die het niet erg vind om als een debiel te worden behandeld.

Verbaasd mompelend. Ik ben toch geen debiel.... loop ik het winkelcentrum in. Ik doe mijn boodschappen. 10minuten later zie ik twee schatten van mensen tegen heug en meug hun flesje fanta leeg drinken. Ik zeg. Doordrinken want een dop krijg je niet. Ja dat vonden ze ook wel vervelend, maar ze durfde er niks van te zeggen. Nou ik heb hem niet alleen terug gegeven. Ik drink de rest van mijn leven geen Fanta meer.

En hierbij roep ik iedereen op Fanta de boycotten. Ik ben naar de loempia car gegaan en heb een loempia gekocht en extran cranberry. Met een dop!!!! Het drinken was gratis. De dop koste 1,60. Een prachtig afsluitbaar flesje en die inhoud!!! Heerlijk. Drink Extran cranberry. Niets lest uw dorst beter!!!!

Geen opmerkingen: