vrijdag 25 februari 2011

Ik ben niet bang. (Drie bier voor de bangmakerij)



Ik ben niet bang voor de morgen.
Ik ben niet bang voor wat er komt.
Probeer mij dus niet bang te maken,
bang zijn heb ik altijd al verdomd.

Juffen die je bang maken voor de vierde
de vijfde of de zesde klas.
Bang zijn voor de bom
toen dat ding nog heel eng was.

Iedereen probeert je bang te maken.
Net zo bang als hij.
Want als je samen bang bent
ben je een heel klein beetje blij

Maar ik ben niet bang voor Geert Wilders
Niet bang voor de Islam.
Ik ben niet bang voor Katholieken
Niet bang voor de imaam

Ik ben niet bang meer voor mijn vader.
Mijn god wat leek die man ooit groot.

Geen slachtoffer bang voor elke dader.
Ik ben niet bang meer voor de dood.

Want als de dag komt
het einde van mijn aards bestaan
Dan zal dat een mooie dag
om voor altijd weg te gaan.


En tot die dag komt,
en naar ik hoop duurt dat nog lang,
zal ik oplettend zijn
maar nooit en nimmer bang.

Geen opmerkingen: