vrijdag 15 april 2011

Weten wat je mist...

Ik weet wat ik heel erg mis in mijn leven. En dat is een vriendje. Gewoon een lieve man die met me meeleeft. Iemand voor wie ik belangrijk ben in dit leven. Een man die rustig is en waar ik tegen aan kan kruipen en met een drankje in mijn hand naar muziek kan luisteren. Dat mis ik heel erg. Ik weet dat ik niet echt een geweldige vrouw ben, maar ik zou echt geweldig mijn best willen doen om echt lief te zijn voor mijn vriendje. Ik ben alleen altijd zo bang om misbruikt te worden. Ik weet hoe mannen zijn. En het is natuurlijk ook belangrijk dat zo'n man een eigen leven heeft en snapt dat ik, hoe lief ik hem ook vind en hoe belangrijk hij ook is in mijn leven, ook nog een vrouw en kinderen en een carrière heb.

Zou zo'n iemand bestaan? Als je bestaat, lieve man, kom dan gewoon eens op mijn kleedkamer deur kloppen ik sta open voor een goed voorstel.

Geen opmerkingen: