vrijdag 28 mei 2010

Keiharde Zon, Keiharde Wind en Steenkoud

Zo stond ik op station RAI op metro 50 te wachten nadat twee cursisten me vanuit Utrecht naar Amsterdam hadden gereden.  Wat een prachtig cursus lokaal. Een prachtige Kantine. Lekkere lunch. Een zeer tevreden publiek.

Met het openbaar vervoer. Eergisteren via de website 'reizen op saldo' aangevraagd bij de NS. Ophalen bij de automaat. Saldo opladen en naar het perron. Als de trein er toen had gestaan was ik er wel ingesprongen maar was de reis illegaal geweest want ik moest eerst de trap weer open om dat de scanner niet op het perron staat.

Ook op Utrecht CS kon ik de scanner pas na even zoeken vinden.  Perron conducteurs zeiden, daar ergens.
Bus 11 ook makkelijk gevonden. Aan de buschauffeur vragen waar ik eruit moet. Gut wat reageren buschauffeurs toch anders op me tegenwoordig.

Bij de halte aangekomen wijst hij me de weg die ik in moet lopen. Wat een statig pand. En wat een gigantisch cursus lokaal!!

Het is makkelijker lesgeven op deze manier. En het geeft je een enorm succesvol gevoel. En iedereen is zo aardig ook.

7 jaar geleden gaf ik mijn eerste training bij de NTB en toen kreeg ik na afloop op mijn donder dat ik de afwas niet had gedaan. Wat is er toch een hoop veranderd in die tijd. Even rust nu. En genieten van mijn succes.

Geen opmerkingen: