dinsdag 18 mei 2010

Vandaag

Zojuist hebben de kinderen en hun moeder het pand verlaten. Dus over dat ochtendritueel zullen we het verder maar niet hebben.

Cursusadministratie gedaan. Afzegging in mailbox. Wie stond er ook al weer op de wachtlijst? Trala la la la.  Zo blijven we bezig. Betalingen administreren, anders worden we zodrek boos op de verkeerde. Oeps het is al 8:30. Dat was volgens mijn berekeningen het moment om de EMLA verdovingscreme in mijn kruis te smeren anders doet het laseren straks zo'n pijn.

We knijpen een complete tube leeg in het kruis en tapen dat af met een metertje of tig huishoudfolie.
Zo, dat bederft niet. Broekkie erover heen. Aankleden.

Na de ontharing mag ik een uurtje bijkomen. Dan halen we Thomas van school, gaan we lunchen en daarna bakfietsen we gezellig met z'n tweetjes naar de praxis voor Histor Monodek ral 9001 warmwit en een aluminimum strip voor onder de keukendrempel.

Daarna halen we Marlin van school en rijden we met de Auto naar Haarlem. Daar ontmoeten we Bia.
Bia is dan al een dag aan het schilderen. Bia staat bij de tapijt en zeilboer. Snel kiezen.  Een uurtje later komt de mevrouw van de woningbouw voor de overdracht. Lijstjes bij de hand.

Naar huis om te eten. Na het eten ga ik om een uurtje of 8 naar Vasek om de gasbrander op te halen die ik morgen nodig heb om de tapijtlijm van de trap af te halen alvorens ik die trap kan gaan schilderen.

Het is zomaar een gemiddelde dag. Er zijn erbij die zijn erger. Er zijn erbij die zijn minder erg.
Maar ik doe op zo'n dag meer dan ik 20 jaar geleden in een week deed. Geen tijd meer om lui  te zijn. Hoe doe je dat trouwens.... Hoe deed ik dat....

Geen opmerkingen: