donderdag 13 mei 2010

Moe op vankantie

Mijn god wat ben ik moe.
En ik kom ook nog eens nergens aan toe.

Wat doen we?
Waar zijn we mee bezig?

Sommige mensen hebben tijd om dronken te worden
Somige mensen hebben tijd voor een kater

Sommige mensen kunnen gewoon een dag niks doen.
Vroeger, ooit, had ik ruimte in mijn leven.
Een saai leven waar gewoon maanden lang er gewoon
niks gebeurde.

Dat is al een tijdje geleden. Nu heb ik het leven
van Peter Styuvesant, maar dan zonder de peuken.

Helemaal te gek. Jalours makend, maar ik ben draaierig
van vermoeidheid. Bia is ook moe. En nu beginnen de
kinderen ook al. Mag ik vroeg naar bed mam? Ik ben ZOOO
moe.


Wij hebben onszelf nu 4 dagen rust gegeven

En nu zit ik hier in mijn vakantie bungalow, en
terwijl ik wist dat ik moe was merk ik hier pas
dat ik helemaal afgepijgert ben.

Slaap heb ik nodig. Als je me ziet slapen, maar me
niet wakker. Want ik heb slaap verdient.

Geen opmerkingen: