zondag 2 mei 2010

Prothesen

Toen begin november een van mijn amoena contact-prothesen het begaf (scheurtje) was ik ontroostbaar. Deze plak-prothesen waren meer dan een jaar lang mijn borsten geweest, onvervangbaar duur (220 euro per stuk) en omdat de verwachting toen was dat ik in pas in februari met hormoontherapie zou beginnen. Zat ik met een gat van 4 maanden dat overbrugd moest worden.  Mijn oog viel op zwemprothesen van hetzelfde merk. Deze waren in de aanbieding voor 50 euro per stuk, plakken niet omdat ze in een speciaal zwempak moeten worden gestoken, en zijn hol van achter, zodat ze niet te zwaar zijn in het water.  En van dat aspect heb ik dus de afgelopen 6 maanden ontzettend veel lol gehad. Door stom toeval begon de hormoon therapie namelijk eerder (eind december) en toen mijn borsten begonnen te groeien groeiden ze netjes in de holte achter de prothesen. Een week geleden ben ik de A-cup grens gepaseert en heb ik een pushup BH aangeschat en nu liggen de prothesen al een weekje in de la en kijk ik intens tevree zo nu en dan naar benee en bewonder mijn eigen decolleté.

Geen opmerkingen: