woensdag 19 mei 2010

Wachten

Ik werd vroeg wakker vanmorgen. Ik was ook vroeg naar bed gegaan. Goed geslapen. Ik dacht dat als ik snel onder de douche zou kunnen gaan, we om 9:00 bij de kwantumhallen zouden kunnen staan. Maar de verhuisdozen komen tussen 9 en 10 dus zit ik hier met mijn goede gedrag weer een gaatje te vullen.

Afgezien van een wat hoesterig keeltje voel ik me prima. Alleen natuurlijk wat opgefokt omdat ik vandaag de tapijtlijm van de trap af moet branden. De kinderkamers moet afplakken en sausen. Dat is allemaal zo ontzettend werk waar ik niet van hou. Ik zal blij zijn als ik als een blond prinsesje op blote voetjes door mijn paleisje kan struinen.

Dat kan nu namelijk helemaal niet. Maar met dit klussen is het net als met website bouwen. Heel lang, lijkt het alsof het nooit af komt en dan inneens is het klaar en zit je met een leeg gevoel. Is er echt helemaal niets meer te doen? Huh?  Maar er was toch zoveel? Nu wachten op de dozen en dan maar hopen dat ze bij de kwantumhallen het tapijt voor de 31st kunnen leggen. Donderdag 27st het liefst.

Geen opmerkingen: